Matte är halv

They say memories are golden, well maybe that is true.
I never wanted memories, I only wanted you.
A million times I needed you, a million times i cried.
If love alone could have saved you, you never would have died.
In life I loved you dearly; in death I love you still.
In my heart you hold a place no one could ever fill.
If tears could build a stairway and heartache make a lane,
I´d walk the path to heaven and bring you back again.
Our family chain is broken, and nothing seems the same.
But as we are called one by one, the chain will link again.


Matte saknar dig Simba!





Ofta funderar jag på om du är ensam eller om du har ont.
Är du arg på mig för det beslut jag tog?
Fryser du eller är hungrig?
Kommer jag nånsin få veta vad som hände dig då du dog?

Vi passar också på att lägga in en minnesrad åt Duke, dukesdagbok.

R.I.P


Kommentarer
Postat av: Ira & Mio

Jaa vists e valparna söta .. åhh... häftiga färger din vovve har, det e alltid nice med flera färger i en... ha en bra dag!

2010-02-25 @ 07:50:38
URL: http://luckyprince.blogg.se/
Postat av: Torsten

Åååå....att man kan sakna!!!

Kram på dej!

2010-02-25 @ 11:57:56
URL: http://prinstorsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0