Zzz

Nu är matte nyhemkommen från sin matte C kurs i stan. Olga var med och åkte bil in med mamma och väl inne fick Olga gå runt lite på parkeringen. Vad kul det är och se en lantishund komma in stan.
Så mycker nya lukter att det ser ut att gå runt i huvudet när hon försäker utforska allting!
Nu är båda hund och matte slutkörda.
Olga somna som en stock och ligger nu ihopkurad i en fotölj med en halsduk som filt. Hon verkar nämligen vara lite frusen nu, för hon blev blöt och kall förut när snön smälte i bilen.

Jag ska snart äta potatis och rökt lax! Mmm vad gott det är med fisk.

Hoppas också min beställning från Doggie.se kommer imorgon.
I den finns regnoverallen God Boy från Puppy angel för 399 kr.
Denna är inte fodrad så det blir förhoppningsvis en bra vår/sommaroverall, om den täcker bra.
Tänkte köpa denna åt min förra cocker, Simba, 14,5, men han hann ju tyvärr att gå bort innan mina planer blev handling. Det är ju också lite synd att det står God Boy på ryggen när man har en tik, men det var den som jag tyckte verka bäst. Får se...

God boy från puppyangel

Jag valde den bruna eftersom den innehåller guld och det matchar till Olgas nya halsband som också är inhandlat hos Doggie. :) Olga gillar Guld (och rosa såklart!)
ESC Jewel-Studded Halsband - Guld för 149 kr.
esc


Kommentarer
Postat av: Jimmie och Kingeling

Visst är det jobbigt att vara i stan! Ibörjan när jag tog med Kingen till stan blev han helt slut efter några timmar, nu är han dock lite vanare :)



Riktigt snygga grejer! Den overallen har jag också kikat på, du får berätta hur den är sen! :) Vilken storlek har du köpt den i?



Ja vist är det ett TopDog underlägg :P Har kikat lite på DogArtists underlägg, de är såå snygga. Men TopDogs är ju något billigare ;) hehe



ha de gott!

2010-02-01 @ 21:26:32
URL: http://kingeling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0