What!?

Satt ute och kolla runt på pawpalaceonline.com och hitta en massa roliga/skumma saker!
Hund bakelserna såg ju så extremt goa ut att det vattnades i munnen! Har nu inte sett dom så måste ni gå ut och titta bara. De är verkligen jättefina!

Sedan blev jag för ett ögonblick sugen på att skaffa korthårig hund, för att kunne måla klorna. Hmmm, jo jag vet måla klorna på en hund!? Men se så fint det kan bli med dessa klostickers från samma butik.


Men det som fick mig att gapa mest, denna hundparfym för nästan 30 000 kr. Ja har man pengar så är väl inte det så mycket!? vip fragrance heter den.


Kommentarer
Postat av: Jenny och Qing

Det ser fint ut med målade klor=) Undra hur länge de sitter fast.

2010-01-31 @ 18:51:29
URL: http://qingsperspektiv.blogg.se/
Postat av: Jonna & Puff

Oh, jag skulle lätt ha målade och dekorerade klor på min hund.



Så onödigt, men så snyggt :)

2010-02-07 @ 23:35:27
URL: http://jonnax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0