Aktiviteter ÖKK

Nu har vi skickat efter en rosa liten beställning från Doggie.se.
Vad det är får ni se när jag fått hem ordern ;).

Idag kom bladet med aktiviteter i östergötlands kennelklubb i brevlådan och jag har tittat efter spännande aktiviteter åt Olga och mig.
Vi är bland annat sugna på en utställningskurs utlagd på 3 gånger för nybörjare med första träff 28 april.
Den 19 och 27 Maj anordnas också ringträning vilket också kanske skulle vara bra för oss!
Även i augusti annordnas två tillfällen för ringträning.

Den 27 september kommer också en av mina favoriter, Anders Hallgren och föreläser i Mjölby.
10 Maj ska även Fredrik Steen föreläsa på samma ställe, men är inte så förtjust i honom.
Möjligt att jag åker endå, ngt kanske man lär sig och man bör ju ha öppet sinne.
Om jag inte gillar det alls vet jag ju iaf hur jag inte vill göra!

Den 6 oktober håller  Ulla Therman i en föreläsning i ämnet genetik som jag också är sugen att gå på.
Det är nog bäst att jag börjar skriva upp och planera alla de aktiviteter de olika klubbarna anordnar snart,
så mycket vi vill göra, så lite tid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0