Kurs

Har inte en aning om varför Rickard sitter och gömmer sig när han ska fota!.. ;D Han kanske var rädd?!
Hon har blivit så duktig och kan fokusera ganska bra trots att fler är därute!
Föresten har vi anmält oss till en lydnadskurs i sommar, på Rexago! Den börjar 14 Juni och både husse och jag ska gå :P Kul va??!?! Äntligen, vi som alltid har varit så sent ute, men denna gång är vi minsann i tid :) Längtar så mycket, fast ju närmare vi kommer lydnadskursen, ju närmare kommer jag till terminstentan som är veckan innan! Måste verkligen börja tentaplugga nu!! Så mycket att göra, så lite tid! Något som känns igen kanske ;=)

Kommentarer
Postat av: linda & azi

killar alltså - de kan inte fota ;) men bilden blev snyggt, annorlunda vinkel och med grangren!!



kul med kurs! själv jag kollar efter rallylydnad kurser till sommaren/hösten!



hihi ja världens snyggaste i matluva som en fotomodell, olga! :D

2011-04-06 @ 17:49:45
URL: http://astirazalea.blogg.se/
Postat av: linaa vikken pina

Duktiga ni är jag måste oxå anmäla t lydnadskurs med Luzza nu.

2011-04-06 @ 19:20:22
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0