Dag 17- ditt favoritminne med din hund

Dag 1 - Presentera dig själv
Dag 2 – Presentera min hund
Dag 3 – Berätta om din hunds ras
Dag 4 – Din första hund
Dag 5 – Andra husdjur i ditt liv
Dag 6 – Renras eller blandras?
Dag 7 – Hundsport
Dag 8 – Har du och din hund tävlat?
Dag 9 – Viktiga egenskaper när du väljer hund
Dag 10 – Ett roligt ögonblick med din hund
Dag 11 – Hur valde du kennel?
Dag 12 – En ras du skulle vilja ha
Dag 13 – En ras du inte vill ha
Dag 14 – Det här älskar min hund
Dag 15 – Det här tycker inte min hund om
Dag 16 – Visa en rolig bild på din hund
Dag 17 – Ditt favoritminne med din hund
Dag 18 – Tik eller hane?
Dag 19 – Varför har du hund?
Dag 20 – Ditt mål för 2011
Jag har månag fina minnen, men ett av de bästa är ju självklart dagen då vi åkte och hämta henne <3
Sista buset med mamma Grazza innan vi tog hem henne. Sedan har vi varit där efter förståss men endå.

Olga med mormor och morfar (mina älskade föräldrar) första dagen hemma.
De ser så glada ut att man kan tro att de fått barnbarn, vilket är mer eller mindre sant ;) Hihiii

Kommentarer
Postat av: Ebba & Molly

Jag hittade lite info vad gäller video på wordpress och om jag inte missuppfattade det helt så måste man uppgradera sig till "videouppgradering" för att kunna ladda upp videos direkt på wordpress (alltså betala pengar).

2011-06-08 @ 18:16:27
URL: http://ebbamolly.wordpress.com
Postat av: Ebba & Molly

SV: Du hittar allt under "uppgraderingar" i menyn till vänster när du loggar in på Wordpress. Videouppgraderigen kallas "Videopress", du får avgöra själv hurvida du tycker att det är prisvärt eller inte ;)



Vad gäller senaste inlägg, kategorier mm, kan du lägga till allt sånt själv under "utseende" -> "widgets" oavsett vilket tema du väljer :)



Jag tycker också att bildspel är bra, utöver dig var det två andra som röstade på bilspel, 8 som röstade på bilder i vanligt inlägg och 1 som röstade på galleri :) Det går jättebra att vara nyfiken!

2011-06-08 @ 19:26:04
URL: http://ebbamolly.wordpress.com
Postat av: Elin Gabriella - Mops & chihuahua

Så mysigt :) Första tiden är underbar!

2011-06-09 @ 09:23:16
URL: http://elingabriella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0