My dog has gone crazy!

Trots värmen idag har Olga haft lite energi för bus. Vi har tränat lite och så med och det har gått jätte bra. Men mesta delen av dagen har jag pluggat.
Jag funderar också med en utmaning på bloggen då man under ett visst anatl veckor som lära in ett nytt trick tex och lägga upp framstegen på sin blogg. Någon som vill vara med?!??! Någon som har en idé kanske :D
Vore jättekul att gå ihop och få olika synvinklar på inlärning av samma trick :) Vem vet, man kanske lär sig något.

Kommentarer
Postat av: Anna & Bilbo

vi är helt på att lära oss ett nytt trick :)) B älskar sånt och alltid kul för matten som ibland får idé torka ;)

2011-06-05 @ 08:24:41
URL: http://svanstippen.blogspot.com
Postat av: Ebba & Molly

Utmaningar vore jättekul! :-D

SV: Självklart kan jag ge min bild av skillnaden blogg.är/ wordpress :-D Det jag tycker är super är att du kan blogga från anroid/iphone/ipad! Och inte bara blogga utan även hantera kommentarer och se statistik.



Vad gäller videouppladdning har jag inte provat än, men jag lovar att uppdatera dig när jag gjort det! ;-)



När du skriver inlägg i wordpress finns fler valmöjligheter, du kan välja flera kategorier och även ettiketer. Du kan ladda upp flera bilder samtidigt och bilderna blir högupplösta. Och det hela går relativt fort.



När man ska designa bloggen upplever jag att det är både svårare och enklare för en gammal blogg.se användare. Det finns väldigt många olika gratisteman att välja på om man nöjer sig med det. Jag har valt att köpa "free css" för drygt hundra kr/året. Därmed kan jag koda upp allt själv eller (som jag gjort) lägga koderna över en gratismall. Hoppas du förstod det där.



Är det något annat du undrar är det bara att fråga på! Jag.hjälper gärna till :-)



Ett tips är att inte vara rädd för att starta en blogg på lite olika domäner för att se vad du gillar. Bara för att du startar en blogg där måste du inte göra den "officiell" innan den är klar ;-) På så sätt kan man utforska och lära sig hur det fungerar :-)

Hoppas det var till hjälp!

2011-06-05 @ 08:42:22
URL: http://ebbamolly.wordpress.com
Postat av: Åsa Nilsonne

Vi är gärna med!

2011-06-05 @ 21:52:05
URL: http://valpenborderline.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0