LBK/Shopping

Precis hemma från en träningstund på linköpings brukshundsklubb/ shopingrunda.
Det började på brukshundklubben såklart där vi tränade lite lydnad. Hon var "ganska" duktig, lite ofokuserad men efter att ha gjort om och om övningarna flera gånger och hon lugnat ner sig lite gick det mycket bättre.
Märks att hon är lite ringrostig efter vintern då vi inte varit ute och tränat så mycket lydnad på nya ställen.
Efter det har vi varit på Maxi, Fyra tassar, Djurkompaniet och Djur och Uteliv och köpt massa pälsvårsgrejjer bla ;)
Köpte bl a Oster Schampoo med cocos doft. Ska testa det ikväll och se om det är bra. En flaska på över 500 ml kostade nämligen runt 150 spänn vilket jag tyckte var jätte billigt :D
Den med granatäpple lukta med jättegott så gillar jag detta shampot så blir det en sådan flaska med :D
Köpte en sådan med silver lotion med åt Olgas tassar.
Hon får ju svamp mellan tramdynorna hela tiden så det gäller att hålla efter med antiseptiskt och sax ;)
Denna har jag använt förut och jag gillar den, får se om den är så bra som jag kommer ihåg.
Pris: 245 kr! Huja vad dyrt!!!
Blev en vetriderm balsam med. Vetriderm tycker jag är svin bra så rekommenderar den verkligen. Jätte bra för hundar som kanske har lite känslig hud eller badas ofta och så har de en mild, mysig, fräsch doft av rent. Så för den som inte uppskattar när hunden luktar melon, gurka och lavendel så passar nog denna bättere :D
Köpte massa fler saker med men det orkar jag inte skriva om :D
Ha det gott <3

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vetriderm har jag också använt och var helt frälst, tyckte det var skitbra. Sen upptäckte jag K9 och det var snäppet bättre, haha. Nu badas inte Skillz så ofta, men jag vill inte kleta vilken skit som helst i pälsen ändå.

2011-03-02 @ 19:18:24
URL: http://meandmyshitbull.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0