Shopping

Igår internetshoppa jag som bara den ;D Var svin kul, har nästan glömt hur kul det är att handla över internet :D
Först klicka jag efter två hundböcker från Canis till Husse då han fyller år snart, vilka böcker får ni se efter att han fått dom ;=)
Sedan skicka jag efter ett gäng produkter från en pälsvårdserie jag tänkt att prova :D Har sett videos på Youtube när de använde den och jag sökte upp produkten på google och såg att den såldes i Sverige.
Pure Paws heter serien och hoppas den är bra för jag har beställt saker för 806 kr exkl. frakt!
Ultra Reconstructing Shampoo 473mlUltra Moisturizing Conditioner 473mlUltra Silk Cream Conditioner 473mlUltra Light Oil 473ml
Dessa fyra blev det och är serien bra så ska jag klicka hem lite till tror jag ;)
Bl a ett ulta shining spray som jag tyckte såg bra ut ;O)
Produkterna beställde jag av 4 Dogs :D

Kommentarer
Postat av: Anna & Nova

Ja visst är det galet kul att handla via nätet :) Det kan lätt bli dyrt med ;)

Hoppas du blir nöjd med produkterna :)



Sv: Ok tack så mycket då vet jag :) Gav henne en bit oxsvans häromdagen :) Hon har aldrig fått rått så hon blev väldigt fundrsam, får jag verkligen äta det där matte tycktes hon säga ;)Sen visste hon inte hur hon skulle börja men till slut så smaskade hon i sig det :) Men väldigt försiktigt :)

2011-03-03 @ 11:03:11
URL: http://ellegaard.doggyblogg.se/
Postat av: linda & azi

hihhi ja de är så lätt och klicka hem saker från internet :D



jag bor i stockholm (nacka).

2011-03-03 @ 17:27:12
URL: http://astirazalea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0