Som ett brev på posten

Igår kom ett efterlängtat brev från Posh Pooches!
Det innehöll mina två halsband från Quido Pets. De är så fina och är supernöjd ;) Det värsta är att de är i nylon så de sliter ju endel på päls men Olga har ju inte halsband på sig inne så det ska nog gå bra endå :D
Olga tyckte halsbanden var så sockersöta att hon blev godissugen ;) Mumms <3
Och min promenadkompis som jag vann i höstas hos Posh Pooches. Den första hamna på villovägar och försvann så nu fick jag en ny! Yeah* Så cool, och snart ska den med på invigningspromenad :D

Kommentarer
Postat av: Anna Posh Pooches - Baby Boo Tigger Wilson -

Oh vad snyggt det vart! Cherries passade ju så bra med hennes färger! Hoppas Pick Up Pal'en blir en bra promenadkompis :D

2011-03-16 @ 10:55:19
URL: http://poshpooches.blogg.se/
Postat av: Anna & Flattgänget

Vilka supersöta halsband du fått tag i åt Olga! :) Synd bara att sådana halsband sliter på pälsarna på hundarna :(

2011-03-16 @ 11:45:06
URL: http://modig77.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0