Tillbaka från träningen...

...Och min hund är grymt bra ;) Vi har ju varit på brukshundsklubben som sagt och därute mötte vi ett gäng hundar som började skälla på våra. Då sa jag "Olga här" och hon började titta upp mot mitt ansikte och gick brevid mig jätte glad samt totalt ignorera de andra hundarna. För en gångs skull var matte roligare ;)
Hon älsar när hon får hoppa! Och jag tror kommandot "hopp" är hennes favorit!
I slutet av träningen var hon också lös (som ni kan se på vissa bilder) och hon gjorde inte en enda glädje loop från mig utan höll sig intill mig hela tiden, och stanna när jag sa "stanna", hit när jag sa "hit".
Hon har ju aldrig hållt på och stuckit ifrån mig men ibland när hon är extra glad springer hon runt, runt , runt och loopar. Inget sådant idag!
Hon kommer nog aldrig sluta förvåna mig. :D Hahha
Nu är båda hundarna trötta och de ligger sedan 40 minuter instängda i sovrummet för lite separationsträning. Inte ett ljud än så länge från Olga, förutom snark snark zzzz. :D

Kommentarer
Postat av: Rudi

Underbart med träning...och på barmark dessutom!!! Lyllosar!

2011-03-06 @ 18:59:57
URL: http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com
Postat av: Lisa

Hej becca!



Vi måste ses snart! Får ju inte tag på

Dig på nåt sätt:p

Hör gärna av dig till mig

0761906800

Puss Lisa lindgren

2011-03-06 @ 20:54:24
Postat av: Anna Posh Pooches - Baby Boo Tigger Wilson -

Absolut! Här hittar du dom du kan välja mellan!



http://poshpooches.se/Quido.html



Hojta till när du vet vad du är sugen på och mejla så ska jag kolla exakta priser!

2011-03-07 @ 09:57:18
URL: http://poshpooches.blogg.se/
Postat av: Anna & Flattarna

Vad härligt med en kanonträning! :) Kanske Olga börjar bli så vuxen en cocker kan bli? ;)

Å ni har verkligen lite snö kvar!! :O Blir grymt avsi! Här biter sig all snö envist kvar och nu är det bara halt överallt :(

2011-03-07 @ 17:04:53
URL: http://modig77.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0