Äntligen Fredag

Nu är jag hemma från stan efter att ha skrivit prov.
Tror det gick bra, men får se på måndag.

Innan mamma hämta upp mig vid bussen hade hon vart ute i skogen med Olga och sally.
Jag blev med andra ord överaskad med en grå cockerspaniel när jag kom hem!
Efter att ha ätit åkte Olga ner en snabbis i badkaret, bara för att tvätta ur det värsta.
En shampoonering och en balsamering.
Just i skrivandets stund ligger hon och sover i mitt knä inlindad i två stora handdukar!
Varmt och skönt! ;)

Skönt att vara hemma och äntligen kunna slappna av lite, senare ska vi nog slå på en film och ha en mysig pälsvårdsstund. Det gillar Olga om hon får ligga i knät och mysa under tiden och om jag borstar väldigt försiktigt förståss!
 
Ha en härlig Fredag allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0