Dubbla spår

Idag har vi varit och lagt spår igen, har tyvärr inga bilder men men....
Olga gick två spår, ett helt utan blod och ett med både blod och klöv. Gick jättebra och jag hade med mig en viltspårsdomare som följde med båda spåren (Rickard plastpappa) så jag fick lite feedback också! Jätte bra inför när vi ska gå anlagsspåret!
Efter körde jag lite lydnad brevid alla andras hundar (Rickards bror med fru och deras vovvar, Rickars mammas och plastpappas hundar) och det gick super det med.
Olga var helt slut när hon äntligen fick lägga sig i bilburen! På vägen hem släppte vi av henne hos mamma (Olgas mormor) eftersom vi går i skolan och jobbar imorgon, men mamma kanske kommer in med Olga till stan imorgon eftermiddag! :D
God Natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0