Mys i Trädgårdsföreningen

Idag har vi varit i Trädgårdsföreningen i Linköping och fikat. Det var så fint väder när jag kom från skolan så vi tog med muffins, dricka, filt och myste i vårsolen. Vi hade de jättemysigt, Olga fnatta i gräset, tiggde blåbärsmuffins, och satt och spana på allt som hände. Hon är jätteduktig för hon sitter så still och solar sig!
Olga fnattar och myser i det gröna gräset <3
När vi kom hem blev det mellis, för både oss och hundarna och till kvällen väntar en rå grisknorr.
Vi ska nog gå till Trädgårdsföreningen en snabbis imorgon på dagen med, vi har ju så nära, tar runt två minuter att gå och det är väl runt 500 m lite löst räknat :D


Kommentarer
Postat av: Cruellas sida

Härligt med sköna utedagar. jag är ju väldigt förtjust i grönt så jag skulle nog ha tagit den gröna flytvästen.

2011-04-29 @ 21:43:15
URL: http://crllaue.blogspot.com
Postat av: Ebba & Molly

SV: Tack, tack som tycker det! Gå in i din stilmall, scrolla ner till avsnittet "entry headers". I min stilmall ser det ut så här:



/* Entry headers */

h3 {

font-family: Century Gothic, Times New Roman, serif; <-- typsnitt

font-size: 30px; <-- storlek

font-weight: normal; <-- kursiv/fet/vanlig

background:#FFFFFF; :<-- bakgrundsfärg

padding:14px 30px 30px 15px;

margin: 0px 0px 10px;

height: 14px;

vertical-align: top;

text-align: center; <-- position dvs centrerad, till höger/vänster

color: #000000; <-- färg på rubriken

}



Hoppas det kan vara till någon hjälp! :) om du undrar över något annat är det bara att fråga! ;)

2011-04-29 @ 22:18:00
URL: http://dreamingaboutmolly.blogg.se/
Postat av: Patricia & Elwiz

Jaa det verkar så =/. Dock hade hon inte riktigt börjat löpa än utan bara lukta sådär otrooooligt gott.. jag fasar inför de närmsta gångerna om han är sådär innan det ens brytit ut. När är de tikar har höglöpet?

Dom sa till mig att man inte skall undvika sådana tillfällen dock för det kan inträffa även på tävling osv. Men det ger ju inte varken mig eller Elwiz något att gå dit om han bara skriker :P. Han kan ju inte rå för sina instinkter och det tar nog mer än att träffas 1 gång i veckan för honom att vänja sig vid löpdoft..

Känns ju bara himla synd då jag verkligen sett fram emot den här kursen =/.

2011-04-30 @ 02:12:37
URL: http://elwizdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0