Dag 11 - Hur valde du kennel?

Dag 1 - Presentera dig själv
Dag 2 – Presentera min hund
Dag 3 – Berätta om din hunds ras
Dag 4 – Din första hund
Dag 5 – Andra husdjur i ditt liv
Dag 6 – Renras eller blandras?
Dag 7 – Hundsport
Dag 8 – Har du och din hund tävlat?
Dag 9 – Viktiga egenskaper när du väljer hund
Dag 10 – Ett roligt ögonblick med din hund
Dag 11 – Hur valde du kennel?
Dag 12 – En ras du skulle vilja ha
Dag 13 – En ras du inte vill ha
Dag 14 – Det här älskar min hund
Dag 15 – Det här tycker inte min hund om
Dag 16 – Visa en rolig bild på din hund
Dag 17 – Ditt favoritminne med din hund
Dag 18 – Tik eller hane?
Dag 19 – Varför har du hund?
Dag 20 – Ditt mål för 2011

Två år innan jag bestämde mig för att skaffa en till hund såg jag Olgas pappa
på en utställning i Mjölby, Backhill´s New Design.
Jag föll pladask och sa redan då att jag skulle vilja ha en valp efter honom i framtiden.
Jag höll koll på honom under de följande utställningarna jag åkte på och på den vägen
är det. Jag följde noga Backhill´s hemsida och när det äntligen var dags för att skaffa
en valp så skulle de ta en kull med honom och Backhill´s keeping faith. :D Kort och gott :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0