Klövar

Nu när det smält undan i skogen och jakten inte längre är igång, kan man ju inte vara mer sugen på att börja spårsäsongen! Vi har inte gjort det än...

Försöker få tag i rådjursklövar men det skjuts inte mycket rådjur häromkring utan mer gris och hjort!
Vill ha små klövar (har inte fått tag i hjortklövar häller).
Simba tyckte inte alls om att spåra tex älgskank, för tungt att bära hem, utan han ville ha en rådjurtass.
Tänkte att Olga kanske ville det också då! ;)


Vilka klackar va! Bild hämtad från svt.




 För övrigt har Olga och jag precis gått av ett träningspass.
Vi har tränat mer på "fot", vilket går framåt, och separationsträning, vilket också går framåt (tror jag).
Idag ställde jag ut ett Nina ottoson- spel som hon fick klura med medans jag stod utanför dörren.
Hon var så upptagen med det där rackarns spelet att hon inte brydde sig om att jag var borta 4½ min! :p


Nu måste matte sätta sig och studera mera!
Men vi önskar en Trevlig Kväll!

 
♥Becca & Olga♥


Kommentarer
Postat av: Malin.T

Duktiga ni är som tränar. Här har det oxå blåst, hela helgen! Fick tom en kort skur av jättehagel och imorse var det -2,7, nu får det räcka. Nu vill vi ha BARA vår :-)!

2010-04-19 @ 08:23:49
URL: http://www.cannolisblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0