Hund 2010

Inte förens nu har jag funnit någon ro att uppdatera om resan till stockholm.
Fullt upp ;)
Tänkte redovisa vad jag handlat för något. Det blev inte så mycket som jag tänkt men får handla mer på fyra tassar i veckan :D

Ett fint halsband från Lechiens monter, 100 kr, till framtida nobelmiddagar :D




Rosetter såklart ;) de längst uppn till höger ska hon ha på julafton tillsammans med...

...detta rösa flecce halsband med silverhjärtan ;)

En leksaksren :D

Två matluvor. Så nu slipper Olga använda trånga avklippta herrstrumpor ;) Kul för henne :D


Pälsavård, lite silk cream och Champion HD mot svampen mellan tassarna.
 
Och en tävlingbok för alla papper :D
Super rolig resa som jag väntat ett helt år på men vi var måttligt trötta sedan när vi kom hem.
Vi tittade en del på rastorget och jag blev kär i en liten toypudel, någon gång ska jag ha en sådan.
Vi tittade också i Chinese crested montern, så söta de är vill ha en sådan med någon gång men vet inte om jag ska gilla den nakna eller puffen mer :P
Satt en stund och titta på freestylen, så nu är jag jättetaggat för att fortsätta träna med Olga.
De var så duktiga! Men tyvärr såg vi inte till Jimmie & Kingen :S Hade varit kul..
Tyvärr han vi knappt vara i cockerringen för vi gick mest runt och shoppa.
Men innan vi åkte hälsade jag på uppfödarna som natten till Lördag fått en mysig valpkull <3,
så de hade knappt få sova på natten ;) Spännande!

Hoppas ni också haft en bra helg!
Kram
Becca & världens bästa Olga


Kommentarer
Postat av: Sofia

Vi skulle också ställa på Stockholms mässan, men vi fick förhinder. Ställde du eller var du bara där och kollade? :)

2010-12-23 @ 00:40:05
URL: http://sofialiljeberg.blogg.se/
Postat av: Ira å Mio

Kul ni hittade end el på mässan, själv köpte jag också en del och sen fick man sjukt mkt foder eller provpåsar billigt så nu har jag godis för minst halv år framåt. perfekt! :D

2010-12-29 @ 21:54:02
URL: http://luckyprince.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0