Vår snart?

Vi sitter här hemma och tittar ut genom fönstret. Snön yr utanför och det är så kallt att vattnet frusit i stallet.
Nu vill vi ha vår! Nu Nu Nu....
Då kan vi gå i skogen igen för nu är det så mycket snö att man knappt tar sig fram där det inte är plogat.
Iallafall med en mindre hund, Olgá druknar ju nästan i snön.
För att spä på vår längtan och med säkerhet någon annans lägger jag ut lite härliga bilder.


Olga nyhämtad, 8 veckor på dagen.


Den svarta fisken som är på väg ner i vattnet på båda bilderna är husses hund, Disney.


En fin bild på Simba som har doppat tassarna lite, han var aldrig mycket för att bada!


Och till sist, mitt älskade haflingetsto Lisette!
Skönt och ligga och vila upp sig lite efter ett hårt träningspass ;)


Kommentarer
Postat av: Anna Posh Pooches

Olga var en rikitig goding hon!

2010-02-17 @ 17:57:37
URL: http://poshpooches.blogg.se/
Postat av: Patricia & Elwiz

Du får gå in på "design" - "redigera stilmall" och fixa i koderna där. Annars finns det ju bloggar och hemsidor som är jätte bra guider om man inte kan grunderna, designadinblogg.se kan du ju kika på :)! Mina bilder, bakgrund, header mm fixar jag själv i photoshop.

2010-02-20 @ 21:17:26
URL: http://elwizdagbok.blogg.se/
Postat av: lina

gud va söt hund ;) kan hästen ligg på komando???

hur lärde du den det??



Sv . ja dom e lätt värda sina pengar ;) jo lite dyra men sen håller dom värmen bst med så ja värda de e dom ;)

2010-03-08 @ 20:58:49
URL: http://linagrane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0