Zelda

Dagen då bokrean börja var vi inne i stan och köpte ett par böcker.
Jag har länge varit sugen på att läsa "Zelda-meningen med att ha hund" så Rickard var snäll och leta upp den i affären samt betalade (som överraskning, fast jag råkade dock se boken när han smög runt för att betalade).
Lika glad blev jag endå!
Jag började läsa boken så fort jag kom hem och har inte kunnat låta bli att ta upp den så fort jag haft en minsta minut över!

Nu är den tyvärr slut, önskar att den var mycket längre.
Den var så bra och denna bok har lärt mig mer om vad jag vill ha ut med min relation till Olga än de allra flesta hundböcker som är skrivna i det syftet (att berätta vad jag ska göra och vad jag gör fel).

Boken har allt, faktasnuttar, tankeställare, reflekterande texter och ett ödmjukt synsätt på vår älskade livskamrat!
Vi rekomenderar denna bok till alla som vill ha mysig läsning och också vill lära sig om sig själv och relationen till sin hund!



Nästa steg är att se till at husse läser den (han har svårt att hålla sig till en bok).


Kommentarer
Postat av: EMSY

okej kul :D

2010-02-28 @ 20:47:15
URL: http://whatabeautifulworld.blogg.se/
Postat av: Patricia & Elwiz

haha tack :D! Är så glad att dom tycker om varandra! Elwiz viftar på svansen så fort han får syn på Pigge :).

2010-02-28 @ 21:28:21
URL: http://elwizdagbok.blogg.se/
Postat av: emma & elsa

Visst är den ! :)

2010-03-01 @ 17:00:24
URL: http://elsahedlund.blogg.se/
Postat av: Elin

Nu har jag kommit halvvägs i boken och vilken vamr och ärlig bok! i love it!

2010-03-08 @ 20:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0