Äntligen, en artikel FÖR BARF


Kommentarer
Postat av: Jeanette o lilla Rick

Jag hade gärna BARFat Rick, men vet inte riktigt om jag vågar ge mig på det. Funderar fortfarande, man har ju liksom aldrig hört nåt negativt om det, bara bra, bra och mer bra!



Sv: vi har verkligne ett helt fantastiskt hundbad! Stor, stor äng som leder ner till vattnet sen fint på sanden, lite tång, men det gillar ju hundarna ;) Det är även fint för oss människor att bada med vovvarna där!

2010-06-27 @ 20:44:20
URL: http://mffhunden.blogg.se/
Postat av: Malin.T

Fy vad hemskt. Men jag är nog den typen av människor som inte hetsar upp mig över sån där alarmerande nyheter, varken som rör oss människor eller våra fyrfotade älsklingar. Jag tycker det kommer en massa oroväckande "nyheter" med jämna mellanrum, saker vi ska passa oss för, som dom nu har upptäckt är farligt för oss men sen några år senare upptäcker dom att så var det inte alls utan tvärtom typ... Jag ser ju att våra hundar mår bra, är fina i hullet och inte har allergier och så länge det är så så är jag nöjd...

Kram Malin

2010-06-28 @ 09:56:51
URL: http://www.cannolisblogg.se
Postat av: Susanne och Chanel

Jag har också läst det där och jag tror absolut att det finns mycket i hundmaten som inte är bra för dom. Man kanske får satsa på en BARF-diet åt lillan :)

Angående din kommentar i min blogg, så har vi faktiskt planer på att flytta utomlands permanent, men det är mycket man ska tänka på när man tar med ett djur har jag insett. Chanel måste nog ha fästinghalsband på sig och det hade jag gärna undvikit. Jag har ju läst så mycket negativt nu om fästingmedel så jag är lite orolig över det.

Ha en trevlig dag!

Kramar från Susanne och Chanel

2010-06-28 @ 15:03:35
URL: http://chihuahuanchanel.blogg.se/
Postat av: linda

hoppas den får folk att tänka till. Jag började själv gråta när jag läste den



mvh linda

2010-06-28 @ 17:47:00
URL: http://merleythepoodle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0