Borta bra men hemma bäst!

Nu är vi nydlingen hemkommna och ska äntligen slå oss ner, äta lite gott och se film.
Det började igår då vi var inne i Linköping på bio: "Percy Jacksson och bla bla åskviggen". Den var helt okey men ingen wow-film.
Efter svängde vi förbi hemma för att hämta upp vovvarna innan vi begav oss till Eric och Gunilla för spelkväll.
Vi körde Monopol (självklart), Risk och "sätt sprätt på en miljon" (vilket jag vann, wiii).
Under dagen har vi varit hos svärmor och Rickard har meckat med bilen.
Olga har hela tiden varit i sällskap med massa hundar och hon är så duktig!


Här ligger Olga och myser under omgången i Monopol, överröst med blöta pussar
från matte!


Olga fick tag på en fin pinne som hon sprang och stoltsera med när vi var på väg till bilen!
Inte skulle hon till matte inte! Matte får själklart pulsa ut i snön efter henne!


Eller jo matte, visst kommer jag till dig, i utbyte mot en godis ;)!


Men matte vi måste ju ha med pinnen!


Kommentarer
Postat av: Anna & Flattgänget

Jag tycker att Anna ahde en bra låt och jag tycker verkligen om hennes röst! Men jag tycker inte att den borde vinna. Tror inte den kommer gå så bra när det är dags för eurovision. Jag hoppas dock att jag har fel!



Hon är så söt lilla Olga!:)Och vilken vovve kommer inte för en lite godbit;) Hehe.

2010-03-14 @ 18:41:38
URL: http://modig77.blogg.se/
Postat av: Linda & Azi

Hej!



Kul att du hittade oss! :)



Visst är sydromen kul? Jag har två av dom, haha.



Vilken ras är din Olga? :)

2010-03-14 @ 18:44:31
URL: http://astirazalea.blogg.se/
Postat av: Anonym

sötnos!

2010-03-14 @ 19:02:36
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0