Hjördis

Idag anlände det rosa beställningen från Doggie.se,
snacka om snabb  leverans! Men tyvärr har jag ingen kamera för tillfället men bilder kommer förmodligen imorn.

Vi har också varit hos Lisa (hon hjälper mig med matten).
Först var vi ute och gick i byn och Olga gick mycket bättre i kopplet än hon brukar när vi är iväg, de går frammåt!
Hon har också hälsar på Hjördis (Lisas marsvin).
Olga blev helt till sig när hon såg Hjördis, undra om hon känner igen henne sen sist.
Hon gjorde också lekinviter och trodde Hjördis skulle vilja leka, fast Hjördis såg inte så road ut.
Nu sitter nog Hjördis i buren med, hmm var det Margareta den andre hette, och pratar skit om jobbiga Olga! ;)
Hjälp vad många gånger jag skrivit Hjördis!

Nu har jag en bibba utbildningkataloger jag ska gå igenom, så Olga och jag kryper nog ner i sängen och mysläser lite.

Ha en underbar kväll, peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0