Träna träna

Idag har Olga och jag haft (hitills) två träningspass och hon har redan plockat upp slalom mellan benen utan hjälper! Hon lär sig så snabbt!!
Det går kanske inte så fort än;)

Nästa träningspass ska jag lägga på kommando "slalom".

Nu sover hon, det var jobbigt och hon blev väldigt trött.
I början av första passet trippa hon på torna och skällde så fort hon inte förstod, men det tog inte lång tid innan hon lugna ner sig ;)

Såå stolt!!!

Sa till husse att han får sätta igång och lära Disney massor trick nu för snart är Olga och jag ifatt! :D


Igår lade jag ut en oxstrupe, ett leksaksrep som hon älskar och en gourmet kaka för hundar med glasyr.
Gissa vad hon väljer!
................................

Gourmet kakan såklart! Min fina prinsessa vet vad hon vill ha och det ska vara rosa glasyr på det ;)
Den lilla finsmakaren :)


Kommentarer
Postat av: Patricia & Elwiz

Ja visst är den? :D

Dock så lämnade jag den i skogen, klantigt värre!



/Elwiz

2010-03-19 @ 16:49:42
URL: http://elwizdagbok.blogg.se/
Postat av: kirre

hej jo jag kan förstå att man blir besviken ,. är ju som du säger hon ger ju ett gott intryck i boken.

synd att de inte kan ha samma isntällning när de möterfolk och har föreläsning då. hade varit kul att se henne på riktigt.,men vet inte om man är jätte sugen haha

2010-03-21 @ 11:00:35
URL: http://kirreflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0