F***

Hopp, beställde hem en overall från doggie för ett tag sedan ocg när jag fick hem den var den för liten.
Bestämde mig för att skicka tillbaka den och la den på posten dagen efter!
Men Självklart fastna den på posten och kom tilllbaka till mig i Torsdags.
Det har nu gått mer än 14 dagar och eftersom en retur måste vara inte innan 14 dagar gått måste jag endå betala den!
Blir så irriterad på allt nu känner jag!

När man för en gångs skull skickat tillbaka det man inte är nöjd med så fastnar det på posten och man får köpa overallen endå :S


Bild lånad från Poshpooches.se

Någon som är intresserad av den?
Hör av dig till [email protected]
Den är i storlek XL med måtten
rygg:42 cm
bröst:60,5 cm
hals:38 cm

Nypris: 545 kr
Mitt ca pris: 300 kr
Aldrig använd, lappar och embalage fortfarande kvar.
Provad en gång.
glöm inte att titta in under kaategorin till salu för fler saker som inte passar Olga!


Kommentarer
Postat av: Edith

Vad typiskt! Hoppas du hittar en köpare. Själv behöver jag ingen overall ... tjockpälsad som jag är. Colliekramar

2010-11-20 @ 19:46:27
URL: http://parisercollie.blogg.se/
Postat av: jimmie och kingeling

jätte snygg, synd att det blev fel storlek.. kanske kan sälja den på tradera om du inte får den sålt här på bloggen..

2010-11-21 @ 23:33:02
URL: http://kingeling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0