Pang priser.

För er som letar efter fins hundbäddar och har en slant över denna månad har jag hittat ngt, som iaf jag föll pladask för.
Rosendesign har rea på hundbäddar och jag tycker själv att priserna är sjukt bra!


Karisma hund-/kattsäng
Denna skönhet kan bli din från 450 kr eller 650 kr (beroende på om man vill ha de runda sidokuddarna).
Celeste hund-/kattsäng
Denna kostar 525 kr!
Caesar hund-/kattsäng
Och denna har prislappen 1095 kr.

Tycker det är väldigt vackra möbler och på hemsidan kan ni finna fler sängar till ba priser :D
Själv var jag väldigt sugen på att köpa en men vi har ju precis köpt en röd bia-bädd åt dem, Disney har en egen fåtölj och Olga sover i sängen och båda är i soffan så de har ju liggplatser så det räcker och blir över!


Kommentarer
Postat av: Posh Pooches TÄVLA

Kika in i bloggen :D

2010-11-26 @ 10:49:00
URL: http://poshpooches.blogg.se/
Postat av: Christina

Ja inte mycket som krävs för att roa honom haha ;) Snygga sängar!

2010-12-03 @ 15:39:31
URL: http://christinarooth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0