Fina Söndag

God morgon, eller god middag kanske jag ska säga ;) Olga mår mycket bättre idag och hade till och med massa energi för pusskalas när jag vakna :). Det har märkts på förmiddagen nu att Olga börjar tycka det är jobbigt att inte få göra något. Har bestämt att hon ska hållas i strikt vila i en vecka och då går vi bara kortsa långsamma promenader ofta och sedan ska jag köra lite lätta trick och Nina Ottosonspel med henne. Undra om hon kommer klara att vila en hel vecka :S
Så fint väder att jag vill sätta mig på en uteservering, strosa runt i gamla Linköping och åka till brukshundsklubben. Men jag ska inte göra något av det, vill inte att hon ska få ont igen så detta ska få en ordentligen chans att läka ihop. Vi får ha kram/myskalas idag isället med lite extra god mat, tuggben och godisbitar.

Husse är iaf stuckit iväg med sin hund och de är ute och fiskar. Honom ser jag nog inte förens senare ikväll, men det är skönt, mycket lättare för Olga att slappna av om inte Disney är här med!

Men för er som får vara ute och fara idag, ha en underbar Söndag!

Kommentarer
Postat av: Cruellas sida

Men stackas söta lilla Olga. Hoppas du snart mår bättre och får vara ute och springa!

2011-04-17 @ 19:45:54
URL: http://crllaue.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0