Nya täcket

Har fotat hur nya täcket ser ut på Olga. Det är som jag sa tidigare, ett tunt Sommar/nätäcke från Back On Track. Det kostade oss 590 kr, men inget är för dyrt för min lilla flicka när hon har ont <3
Tycker till och med att jag kan se på bilderna att hon inte är sitt vanliga jag. Ser ni det med?

Angående Back on Track är det verkligen något jag rekommenderar. Det fungerar faktiskt, det är inte bara något hokus pokus (vissa ger det dock mer/mindre effekt på såklart).
Ett tag var ju Back On Track klassat som doping till och med men de har tydligen ändrat på det nu så att det är okey.

Jag har både vintertäcke åt Olga, filt i hennes korg hos "mormor", hade benskydd i Back On Track åt förra hunden (Simba<3), täcke åt hästen, Mamma har halsduk/krage, husse har knäskydd och täcke åt sin hund vi alla är jättenöjda. Samt att Olga har ett sommartäcke med nu då, hehe deras affär går säkert runt pga oss :D

Hon har haft täcket på sig inne hela eftermiddagen men nu ska vi krypa ner i sängen och jag ska gå igenom Olga med en grundlig massage och lyssna på lite fin klassisk musik! Älskar klassisk musik/opera, brukar sjunga med till Nattens Drottning aria men husse blir jättesur då! Undra varför?!

Alltså för Back On Track och för att Olga har ont!

God natt och hoppas ni får en fortsatt trevlig helg <3

Kommentarer
Postat av: Carina

men va fin hon blev i nya täcket :)

en riktig prinsessa! Och hoppas hon blir bra fort ,. aldrig kul med voffar som mår dåligt :(

Massa krya på dig kramar skickas från oss till henne <3

2011-04-17 @ 08:29:06
URL: http://kirreflikkan.blogg.se/
Postat av: Malin

Kan tänka mig att inget är för dyrt när hon har ont, hoppas det hjälper och att hon är bra snart!

2011-04-17 @ 12:40:22
URL: http://www.cannolisblogg.se
Postat av: Towe L Ottosson

Oj då jag har missat lite!

Ja Back On Track saker är bra har en nack krage till mig själv å skall köpa bältet för ryggen med, har tänkt att köpa deras underställ till vintern.

Hoppas hon blir bättre snart.



Kram Till Olga från Ricco & Alfons å Towe



Kan du inte skriva lite om dina inköps ställe där du handlar fina saker till Olga.

Jag lade till en massa innan som du skrev om men sen strulade datorn , vi köpte en ny dator och lite efter det så kraschade min email inlogg så jag har en annan email [email protected] men den gamla adressen funkar när jag skall logga in på bloggen ja konstigt.

2011-04-19 @ 20:00:41
URL: http://cockettsriccardo.blogg.se/
Postat av: linda & azi

rekommenderar bot täcke också! den har hjälpt azi så mkt under vintern nu! :)

2011-04-24 @ 18:19:57
URL: http://astirazalea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0