På rätt väg

Det märks något fruktansvärt på Olga att hon är redigt trött på att vila nu! Hon har så mycket energi och spring i benen nu och jag börjar få riktigt dåligt samevte för att jag inte släpper henne och låter henne springa av sig.
Men vill ju inte att det blir värre igen utan jag ska ge detta en chans att läka ordentligt. Så sorry Olga, matte ska vara elak ett par dagar till! Hon får däremot mer ben och sådant att sysselsätta sig med och så kör vi lite lätta trick inomhus.
Hon rör sig rent igen också och hon vill ha pusskalas på mornarna som vanligt :D
Bilden är inte från idag!

Jag fortsätter för övrigt att skriva på mitt arbete om BARF och när jag skrivit dit det nya jag vill ha med så ska jag göra ett nytt försök att lägga upp den på bloggen. Det håller på att blir riktigt långt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0