Shopping

Ja det var ju inte bara sakerna i inlägget under som jag behöver. Är ju även i stort behov av hundförarkläder! Letat länge och har haft svårt att hitta något som inte kostar runt 2000 och samtidigt är snyggt!
Men idag hitta jag en supersnygg friluftsjacka på Djur & Uteliv från Pinewood. Den kosta 999 kr, och var verkligen värd varenda krona!

Det stod mellan den lila och den turkosa! Men jag tänkte att den lila är ju mörkare så det synns ju inte lika lätt när den blir skitig ;)
För er som bor i Linköping tänkte jag även berätta att för varje 400ing man handlar för på Djur & Uteliv får man en stämpel. Efter 5 stämplar får man 10% rabatt på sitt hela nästa köp eller 20% rabatt på en specifik vara!
Eftersom Rickard också köpte en hundtränarväst fick vi ihop 4 stämplar idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0