Böcker

Principles of Anatomy and PhysiologyMolecular Biology of the Cell
Beställt mer böcker från adlibris idag och börja fundera lite.
Med allt skolarbete och alla böcker som ska läsas när ska jag ha tid för Olga??
Skulle vilja ge henne varje timma av min vakna tid, husse kan få ett par timmar med :D
Tur att hon klarar sig bra medans jag pluggar. Hon sover på fötterna och emellanåt är vi ute och går och tränar.
Igår gick vi bland annat runt i trädgårdsföreingen och "jaga" hundar.
Vi mötte massa och de som inte gav Olga uppmärksamhet brydde hon sig knappt om ;D
Super, hon brukar ju vilja leka med alla hundar vi möter annars ;)

Kommentarer
Postat av: ida

ja jag är ju det! jo de händer :) men nästan alla som läser min blogg är inte hästtjejer. och jag vill inte ha för mycket häst i bloggen :D fast hans söta mule dyker upp ibland :)

2011-01-25 @ 23:40:06
URL: http://ibenneborgs.blogg.se/
Postat av: J

Hej gullis!

Vad tycker du om min Mulberry väska jag fick hem iveckan? & shoppingen från H&M? :$



Nu får även alla mina läsare rabatt på H&m´s hela sortiment :) Puss&Kram

2011-01-26 @ 07:16:08
URL: http://Marigold.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0