10 Snabba Om Oss

Jag (matte Rebecka)
♥ Läser på Linköpings Universitet till Biomedicinsk analytiker. Vill jobba inom veterinär medecin/veterinär labb i framtiden.
♥Är en obotlig nörd, faschinerad av de små saker man inte kan se ;O)
♥Älskar att spendera pengar! Men är endå väldigt ekenomisk!
♥Samlar på halsband och matskålar åt Olga!
♥Vill om ett par år, efter att ha avslutat skolan, skaffa en Chinse Crested Powder Puff!
Olga
♥Är väldigt högljudd när hon leker! Morrar, skäller och brummar! Blir nästan pinsamt ibland, låter ju som om hon är agressiv! Haha ;)
♥Tycker om att bli fönad, gärna samtidigt som hon leker i sängen efter en dusch!
♥Bäddar om i sängen minst 4 gånger/dag då hon kryper ner under täcket, ålar och gräver. Hon kanske inte tycker det blir bra när jag bäddar?! :S
♥Kan springa jätte fort (tycker hon)!
♥Slickar och pussas hela tiden, i ansiktet, i öron, på händer, på ben och fötter! BLÄ!! På morgonen vet hon precis hur hon ska få mig att vakna när det är dags att gå upp ;O) Ett par blöta kysser och ett par vändor under täcket, sedan är matte på benen!

Kommentarer
Postat av: Ebba & Molly

SV: Ja, visst är det svårt! Men framför allt svårt att inse är att det alldeles snart har gått två år!! Två år sen min underbara Molls föddes, helt otroligt! Känns som det var igår jag hämtade hem den lilla, sockersöta varelsen ;)

2011-03-15 @ 18:48:24
URL: http://dreamingaboutmolly.blogg.se/
Postat av: Anna Posh Pooches - Baby Boo Tigger Wilson -

Jaaa, va kul! Vi ser fram emot foton! :D

2011-03-15 @ 22:01:04
URL: http://poshpooches.blogg.se/
Postat av: Cruellas sida

Spännande utbildning och frmtida yrke, tycker jag. Att du vill ha en kines så småningom är ju toppen!

2011-03-15 @ 22:35:02
URL: http://crllaue.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0