4 Dogs

Fick nyss ett mejl från 4 Dogs som jag beställde Pure Paws av.
De skulle fått in en av produkterna idag och skickat orden till mig idag med, men lasten in till dom hade blivit föresenad och kommer inte förens på måndag så de frågade om jag ville vänta på den sista produkten eller om de skulle skicka allt annat idag istället.
Självklart ville jag vänta tills på Måndag och då skickar de mitt paket.
Tycker det är jätte bra när dom hör av sig när leveransen tar längre tid än beräknat, och jag får ju ändå inte sakerna mycket fortare om jag ber dom skicka ut allt annat idag :D

Kommentarer
Postat av: linda & azi

det cvar ju bra och så är de seriöst företag! :)



har beställt barf nu hihi. äter olga barf?

2011-03-04 @ 14:18:50
URL: http://astirazalea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0