Paparazzi i duschen

Baddag idag igen ;D Tog massa kort för att visa lite olika "knep" jag har men alla dom försvann så det blev ett par kort ifrån idag fast utan "knep" :=)
Här kör vi lite trick medans balsamet verkar. Som ni ser är detta "ligg".
Genom att köra lite trick emellanåt blir badstunderna mycket trevligare!
Hon är lös i badrummet och går snällt in och sätter sig i duschen när det är dax att bada/skölja ur! Det är så skönt att hon inte tycker det är så jobbigt i duschen eftersom hon badas ganska ofta!
Ni vet kanske att många hundar tar första bästa chans att försvinna ut ur badrummet om dörren står på glänt och de är okopplade! ;) Men inte Olga inte ;).....
Här gör hon en fin "snurr"!
Och "Stå"! :=)
Och torka liten bäbisrumpa :D

Sedan blir det spring i lägenheten, upp i soffa, ut i köket, upp i sängen, över mattan innan hon blir trött och hamnar under fönen en stund för att torka till!

Kommentarer
Postat av: linda & azi

är så imponerad av er! för azi är badstunderna hemska, hon avskyr det, säger jag "duscha" till henne så springer hon och gömmer sig under täcket i min säng, det ser så sött ut men stackars henne haha.



azi är sån som skadar sig lätt, hon kom ur skogen med blödande ben, men inget större sår eller hon besväras av det. så bara att låta den vara och den läkte snabbt :) azi är en klumpig hund.

2011-03-31 @ 06:16:39
URL: http://astirazalea.blogg.se/
Postat av: Freja

Så sött!!! Fast läskigt att hamna i den där tortyrkammaren! Frejakramar

2011-03-31 @ 12:16:36
URL: http://prinsessanfreja.blogspot.com
Postat av: Britt Marie & Rudi

Oj, vad lyxigt, Olga! Själv blir jag bara slangad utomhus när jag skitat ner mig, typ två gånger om dan nu.

Sen blir jag shamponerad två gånger på sommaren, också med slangen, så något badrum har jag inte behövt gå in i.

Smart att köra lydnad och tricks medan balsamet verkar. Jag har aldrig haft balsam men det är nog bra!

2011-03-31 @ 13:42:51
URL: http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com
Postat av: Elon och Linus matte

Precis som Elon och Linus : )

Blir de inte lösa i magen av den maten ?

2011-03-31 @ 23:23:50
URL: http://cockernelon.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0