Till Salu

Skunk till salu eller byte mot en radio med bandspelare.
Är jätte duktig på allt, ibland och jobbig ganska ofta.
Kan springa i cirklar och skälla!
Endast 0,5% av hjärnkapaicitet kvar därför till salu för en billig peng då jag tänker byta upp mig till något med över 5 hjärnceller!
Vid snabb affär kan du få bajspåsar och en filt med på köpet!
P.s Hon är söt när hon sover.
Nee nu var jag elak. Men ibland du Olga, då är du ganska jobbig.
Sluta springa i cirklar runt mig när jag står och ropar på dig!!! :O

Kommentarer
Postat av: Anna & Nova

Hihi jag tror inte att du skulle sälja Olga för alla pengar i världen ens ;)

SV: Skatten innehåller en loggbok som man skall skriva i och sen kan den innehålla allt möjligt. Oftast små saker som tex en liten peng, nyckelring, puttekula, pärla mm. Prylarna är mest för barnens skull ;)

Meningen med skatterna är att man skall hitta till speciella ställen, sevärdigheter tex :)

Jag har skrivit om det i ett inlägg tidigare :)



Ja mycket bra att ha en tränad hund om man tappar något :)

2011-03-19 @ 20:17:30
URL: http://ellegaard.doggyblogg.se/
Postat av: Lisa&Love

Hej. Han tyckte det var jätte gott. Varit lite krångel med det innan då han inte gillar hundgodis som man köper. Besvärligt att ha kyckling i fickan när jag är ute och tränar honom. Även bytt foder nu från Canin till Proplan.

2011-03-19 @ 22:32:40
URL: http://couldusesomepatience.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0