Viltspår

Idag från halv tolv till halv 7 har vi varit borta och lagt spår åt 6 hundar, grillat och snackat hund!
En bild på när vi sitter och grillar korv, och jag vet, jag kommer inte vinna någon Miss Sweden här inte!
Men i skogen får man klä sig muppigt och sätta mössa på flottigt hår :D
Här bär det iväg, jag precis bakom :P Så spännande, och kul!!! :=)
"Var det här vitsen med allt matte?......"
"...En snuskig klöv!! Bläää!!"
Hehe hon var inte så övertygad om att klöven var en bra idé så hon fick lite dilikatess skinka när vi gick i mål med :D
Hon var iaf jätteduktig under själva spåret och hon är jätte spårnoga, så det är ju toppen. Med lite övning kommer nog hon bli super ;) Hon fick massa beröm idag, av både Rickard och svärmor, som är betydligt duktigare på viltspår än mig!
Skönt att vara hemma nu, har ju varit borta klippt hela dagen! Hundarna ligger i varsin fåtölj och sover och jag och husse ska ta en kopp kaffe i soffan! Myyys! <3

Kommentarer
Postat av: Ebba & Molly

Va sugen jag blev på viltspår nu :)

2011-03-26 @ 21:10:19
URL: http://dreamingaboutmolly.blogg.se/
Postat av: linda & azi

åhh vill viltspåra och jag har letat som fan efter en klöv, men allt var förgäves, jag kan inte hitta dom. skulle du kanske kunna fixa nåt till mig...? :S

2011-03-27 @ 18:13:44
URL: http://astirazalea.blogg.se/
Postat av: Cissi

hahahaha lite sådär såg Skillz ut när vi körde viltspår för första gången förra veckan. försökte verkligen få honom att greppa den och visa lite intresse, men den var så satans äcklig ju! ;)

2011-03-28 @ 09:59:09
URL: http://meandmyshitbull.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0